Popular Posts

Tuesday, January 02, 2018

Tahun baharu 2018

Tahun ni merupakan tahun ke 7 bergelar sebagai pelajar
bukan sebab tahun gagal

sebab tahun ke 2 training selepas training di jabatan kerja Raya lahad datu semasa bergelar pelajar sijil di institusi kemahiran mara Kota Kinabalu selama 2 tahun setengah dan tahun ni Training sebagai pelajar Politeknik Kota Kinabalu selama 3 tahun setengah bergelar sebagai pelajar hehe yang pasal setengah tu jangan tanya lah hahaahahhahah

saya belajar dan capai kebahagiaan dari kegagalan tapi saya jenis yang bangkit dan hidup seperti sedia kala dan azam saya untuk tahun ini adalah bermisikan #mendepani ketakutan dan menyelesaikan nya selama tempoh setahun

Fungsi utama saya adalah
1)Saya perlu menari di khalayak ramai
2)Saya perlu menyanyi dikhalayak ramai
3)Saya perlu mendepani risiko
4).........????

Biar saya yang tahu hahaahhahahhah


ketawa pula hehe..
merupakan satu Trending bagi saya semuanya melibatkan keadaan di hujung jari
Mata memang tak nafikan lah

hahahaaaahh saya tak nampak anda dihadapan sebab saya selalu berhadapan dengan komputer
tapi saya gembira sebab saya masih mampu tersenyum tanpa pilih sesiapapun anda
#Rabun Tak jadi masalah yang jadi masalah bila terlalu mendongak ke langit hingga lupa tanah yang dipijak....Rasa terapung di awangan kan ?nak payung tak?

bagi saya,baik Rabun dan senyum dengan sesiapapun sebab ianya buat saya bahagia tanpa perlu kenal siapa anda

Saya juga pernah rasa dunia sebagai orang yang gagal
pernah kecewa dan meratapi siapa saya
kenapa saya
dan untuk apa memilih saya

sempena tahun baru 2018 saya pergi buat satu trending yang saya sendiri akan ketawa
berhadapan dengan begitu ramai orang lihat kebahagiaan mereka
banyak yang saya pelajari

Buat Blogger sambil kepilkan suasana tahun Baru 2018
saya makan ayam depan semua orang dan lepas tu rainy day lari bertempiaran dan saya rasa terlalu happy sebab saya rasa tulah life yang manusia kena lalui...

Saya Rasa anda juga pena melalui usia seperti saya
dan anda juga pernah tahu sakitnya melalui life yang anda tak tahu
jalan yang anda lalui
belum cerita lagi life mana yang anda kecundang
dan marking kan paper sah2 kan anda gagal....


life sangat mudah sebenarny saya yang buat ianya sukar saya sendiri tapi bagi saya ,saya rasa bahagia dengan apa yang saya ada dan tunggu zaman training habis saya akan pergi keserata tempat yang saya mahu berbekal kan apa yang saya kehendaki

masih terlalu awal bergelar tua sebelum usia
sebab saya rasa terlalu bahagia sangat sehingga saya rasa 2018
merupakan tahun Cinta





No comments:

Post a Comment