Popular Posts

Tuesday, January 30, 2018

Sifir 3 (Game)


masa nak buat game ni saya tengah memikirkan sesuatu perbezaan yang ketara

sebenarnya sifir 3 ada agak sedikit perbezaan yang amat ketara

dan jika di praktiskan setiap Column ada 4 dan 3 rows

₃⁰      ₂¹     ₁²        ₀³
₃³      ₂⁴     ₁⁵        ₀⁶            ⇅ πŸ‘‡Bacaan ke bawah⇊
₃⁶      ₂⁷    ₁⁸         ₀⁹

bentuk dia macam


🐍🐍 Ular


ianya lebih cepat dari sebiji KalKulator

hanya perlu menyusun No yang berlawanan kiri dan kanan dan berlaku ulangan semula

bagi no seterusnya

amat mudah kan ?disini saya kepilkan setiap Link yang saya buat dan ianya tidaklah terlalu mencabar dan objektif untuk setiap game adalah untuk memberi sesuatu yang amat cepat mudah dan ada kemahiran bagi adik adik tanpa KalKulator seusia 5 tahun mampu mendalaminya

dan Link yang saya kepilkan dalam bentuk power point dan showing up kan terlebih dahulu baru dapat main ni game

especially tuk kanak kanak umur 4 tahun ke 5 tahun

saya wujudkan Game ni untuk nampak kan teknik bagi game sifir 3

tanpa Kalkulator
dan hanya menggunakan teknik

secepatnya

manusia berupaya lebih cepat dari sebuah robot
dan keupayaan yang ada hanya dapat dilakukan bagi mereka yang memikirkan teknik..

Selamat Mencuba ❤

Link

πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡

https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=acc98807e9a4a9dd&page=view&resid=ACC98807E9A4A9DD!122&parId=ACC98807E9A4A9DD!106&app=PowerPoint


Nam


No comments:

Post a Comment