Popular Posts

Saturday, December 31, 2016

Tanjung Badak Fishing Resort,Tuaran

 
 
Norhamnahbtmohamad.BlogSpot.com
Kaki Pancing tak Berbayar..
 
 
😊💚Tanjung Badak Fishing Resort
kg. terayu­ng jalan rasa ria resort­, Tuaran­, Negeri Sabah, 89207


Hari ini Nak promote  lah juga tempat memancing yang memang best
 Memang amat mengagumkan
hehe banyak cara nak tolong Promote kan?Hari ini kita tolong Promoted bisnes orang inshaallah esok Allah tolong pula..💚
 
 
Sesiapa yang berminat nak datang ke Kota Kinabalu,Sabah ini merupakan  resort yang sangat terbaik    dengan persekitaran yang cukup mengagumkan,udara yang segar dan  ada banyak kawasan memancing sebenarnya   tapi untuk hari ini, terpilih untuk pergi memancing di Resort Tanjung Badak Kota Kinabalu,Tuaran ,Sabah.
 
Antara Tarikan yang terdapat pada resort  ini sangat tenang dengan suasana yang nyaman dan teratur untuk peminat pemancing tegar di luar  sana boleh lah datang ke Tanjung Badak Fishing resort ,Tuaran
 
Tiket masuk adalah sebanyak Rm 8.00 seorang dan masa  Operasi adalah dari pagi , petang dan   malam Serta masa perjalanan ke sana dari Bandar Kota kinabalu lebih kurang 45 minit .
 
Antara Kemudahan yang terdapat adalah sebuah restoran yang menyediakan makan malam dan siang,tapau   makanan   dan makan sana pun boleh,tandas dan saya amat  tertarik dengan   Persekitaran yang cukup menenangkan.
 
Peta perjalanan ke sana   bermula   dari    Bandar kota Kinabalu ke Tuaran dan Ke Resort Tanjung Badak Fishing Resort,Tuaran .
Kos menaiki Minyak kereta adalah lebih kurang Rm 30.00 dari Bandar Kota Kinabalu Dan Kos untuk menaiki bas yang silih Berganti   lebih  kurang  dalam   Rm 20.00
 
Selamat Memancing..


31.Dis.2016
Santai menunggu Ikan
teknik Terbaru jangan tiru aksi ini hehe..


No comments:

Post a Comment