Popular Posts

Saturday, January 06, 2018

Afizal Enterprise










Saya tengah Buat design terbaru menggunakan software autocard mungkin agak pelik bagi mereka yang tak memikirkan keperluan dan fungsinya yang amat sesuai

tapi bagi saya persaingan dalam dunia yang mencabar saya rasa ianya adalah satu keperluan dalam membuat pelbagai bentuk dan kaedah dengan cara tersendiri

jadi tidak ada alasan kenapa autocard tidak dianggap penting dan skopnya terlalu kecil untuk mendapatkan peluang pekerjaan sebab bagi saya mana mana teknologi pun kemunculannya memerlukan kebijaksanaan manusia kelak

sebab yang menciptanya adalah manusia dan tahu kelemahan nya adalah manusia dan hanya manusia sahaja yang tahu keadaan dan cara dia bertahan dan apa fungsi dan keadaan yang menyatakan ianya perlu untuk sesuatu kepentingan


Saya tak rasa bisnes tu memerlukan sesuatu yang khusus sehinggakan kita kena tahu sesuatu yang bersifat mahal dan semua nya memerlukan modal yang besar 

Bagi saya bidang Autocard merupakan jaringan yang terbesar dan latihan demi latihan serta minat yang tinggi akan menjadikan seseorang insan lebih berjaya di masa hadapan kelak 
Saya tengah membuat satu Fesyen pakaian yang mudah dan nampak sangat ringkas tetapi selesa sebab saya akan menggunakan bahan yang lagi murah dan senang didapati

Ianya bukan bersifat bangunan cuma konsep saya mengunakan trending dan skop bangunan pada fesyen memang agak melucukan tapi ada sesetengah konsep amat bertepatan dan sesuai digunakan 




No comments:

Post a Comment