Popular Posts

Wednesday, February 28, 2018

Software Pengganti hard Tools

Objektif utama saya untuk berkongsi adalah untuk penjimatan kos anda dan mengembirakan anda sebab anda tidak perlu bersedih jika anda tidak ada duit sekali pun anda mampu menggantikan software sama peranannya seperti bluetooth

siapa tahu dalam keadaan terdesak dan memerlukan Idea yang pelik seperti ini


Saya ingin hidup berkonsepkan banyak Teknik  dan tidak memerlukan sesuatu yang tepat bagi sesuatu penghasilan sesuatu yang bertepatan terhasilkan nya kaedah dan hasil yang tepat

Apabila Laptop atau tablet anda tidak ada bluetooth jangan beli device bluetooth tetapi gunakanlah software yng sedia ada pengganti bluetooth untuk penjimatan dalam kehidupan anda seharian.

saya akan berikan 3 kaedah utama dan gambaran dalam bentuk video agar anda tahu fungsi Software yang free ini dapat menjimatkan wang anda tanpa membeli alat yang dikehendaki ,

1)Kaedah pertama menggunakan Email anda sendiri

Anda hendaklah mempunyai 2 akaun email yang berlainan dan anda akan mendownload semula kerja anda atau anda akan pergi ke ruang Sent Item dan mendownload nya di sana dan kaedah ini akan memakan data Internet anda tapi bagi saya ianya sangat bertepatan dan penjimatan dapat dilakukan jika apa yang anda hantar tidak sampai anda akan cheak akaun semula di email Pc anda  dan anda hendaklah memastikan handphone yang sama digunakan  bagi Email Pc :-)


2)Kaedah Kedua menggunakan kaedah Share it

Kaedah ini adalah kaedah yang paling termudah dan kaedah ini merupakan kaedah yang paling cepat dan menggunakan kaedah internet juga tapi selamat,mudah dan ringkas di gunakan


3)Dan kaedah yang Ketiga adalah menggunakan Aplikasi Whatssap Web/Desktop


4)Kaedah yang paling simple ada lah Blogger anda sendiri tapi kaedah ini anda hendaklah menggunakan software recording Video dan Kaedah ini agak ringkas dan sangat Mudah sebab anda hanya perlu merakam semula dan memulakan kerja Anda






  ini adalah Kaedah Whatssap web/DeskTop

Cara nak guna kaedah ini lihat bahagian Whatssap anda dan lihat bahagian Web Whatssap dan Scan di hadapan Pc anda dan Download Dokumen,Video atau gambar yang dikehendaki,Selamat Mencuba πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹


Saya berikan contoh video untuk anda tahu kegunaan setiap software dan mampu menjadikan diri anda lagi jimat   dalam seharian kehidupan anda

Dan selepas ini ,saya akan berkongsi cara dan kaedah mudah anda untuk mencuci gambar sendiri dirumah dan anda akan dapat perhatikan setiap kemahiran anda lakukan akan merendahkan kos sara hidup anda


JIka ada sebarang Soalan dalam penulisan saya ,
saya tinggal kan bacode dan anda akan scanning dan no saya akan muncul pada Bacode yang tertera






Selamat Mencuba

No comments:

Post a Comment