Popular Posts

Monday, May 15, 2017

Mulianya isteri disisi suami


sesiapa yang mencari saya
saya senyapkan semua perkara buat sementara

Saya perlu mencari suatu ketenangan tanpa siapa disisi
disamping mempelajari sebanyak mana ilmu rumah tangga
untuk mencintai suami saya kelak

Banyak masa yang saya peruntukan untuk bersendirian
dan mempelajari sesuatu yang jauh lebih penting
dari meratapi sesuatu yang jauh lagi menyedihkan
saya tidak ada apa apa yang perlu untuk dipertahankan

Bagi saya berdiam dan menulis blogger jauh lebih indah dari saya
meratapi insan yang tidak pernah sayangkan saya

bagi saya ketenangan jauh lebih indah dari
saya dikhianati dan di permainkan

Jangan perjuang kan kehidupan saya untuk setiap kehidupan anda
sayang kan apa yang anda telah miliki
berbahagialah atas apa yang anda ada

syukurilah nikmat dan menerima dan memaafkan itu jauh lebih indah.Sekian



No comments:

Post a Comment