Popular Posts

Wednesday, February 15, 2017

Gift From me


korang Faham tak kaedah yang saya nak sampaikan
kat bawah ni saya sediakan panduan macam mana nak dapatkan  sale kat mary kay Company
tak susah mana pun just klik link yang saya berikan kat bawah tu inshaallah sale pasti anda dapat
πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡

https://drive.google.com/file/d/0B-GpYgpsJh-HRUhacnRiOTM1RWM/view?usp=sharing

awak dah klik linkka?πŸ‘†

sebab kita berada pada Knowledge ON THE LINE

tak faham ON THE LINE sebab anda tak klik link tu..

info ada kat atas klik dulu taw..

Dapatkan lebih banyak manfaat sepanjang menjadi beauty Consultant Marykay



cara nak sale jom amalkan bersama-sama

https://drive.google.com/file/d/0B-GpYgpsJh-HRUhacnRiOTM1RWM/view?usp=sharing

dan saya membuka peluang buat anda menjana pendapat dengan begitu mudah sekali

# GIFT FROM MEπŸ‘‡πŸ‘‡
Anda Nak duit tak?
Hanya perlu follow saya kat IG πŸ‘‡πŸΏ
NORHAMNAHBTMOHAMAD
πŸ‘‡πŸΏ
then just sharing and follow 
My bloggerπŸ‘‡πŸΏ
Then pilih item bisnes saya kat dalam blogger yang menarik minat anda
Syarat2:
1.Anda hendaklah memilih kriteria bisnes sahaja dan bukan yang berkaitan diri saya
2.Anda hendaklah dilarang sama sekali untuk meletak kan apa apa caption yang boleh menjatuh kan blogger saya
3.Anda hendaklah berjaya untuk mendapatkan customer
4.Anda hendaklah memberikan no akaun yang betul untuk saya memindah kan nilai duit ke akaun anda dengan lebih selamat dan tepat apabila telah berjaya
5.Anda hendak lah memilih item saya dengan trademark/Caption Blogger
_Nam Beauty Consult _
Means Anda hendaklah memberikan maklumat kepada Cus Dengan memberikan Contact no saya 0148713035
6.Anda hendak lah segera memberitahu saya sekiranya anda mengetahui akan Sesuatu yang lebih menarik dan Lebih senang untuk difahami dan diamalkan
7.Dan saya hanya akan memberikan hadiah By percentage yang telah saya sediakan iaitu hanya 10 % Sahaja dari item harga sesuatu barang
πŸ€—πŸ€—πŸ€—
Siapa tak nak duit kan?
Jom...πŸ’ƒπŸΏπŸ’ƒπŸΏπŸ’ƒπŸΏ



Cara nya macam ni saya tunjuk dan berikan panduan bagaimana nak dapat kan sale hanya dengan istilah Viral dan awak akan dapat keuntungan sebanyak 10%

saya faham dan saya tak berhadapan pun dengan anda semua untuk terangkan setiap satu satu item yang perlu tapi dengan bantuan Link kat atas tu anda hanya perlu klik dan faham kan inshaallah dalam sehari anda akan dapat banyak keuntungan

time bersantai pun boleh buat taw !!!

jangan lepaskan peluang ok..

tak ada orang nak bagi keuntungan dengan tips yang sedia ada tapi saya berikan anda panduan yang
anda juga perlu tahu akan manfaat produk mary kay itu  sendiri

Jom lakukan nya



sebenarnya anda tak perlu pun untuk masuk jadi member atau kena berdaftar di bawah mary kay korang cuma perlu klik

blogger saya  mengikuti blogger saya πŸ‘‡

norhamnahbtmohamad.blogspot.com

dan kemudian anda perlu
memilih tajuk di setiap penulisan blogger saya yang ada rasa perlu untuk berkongsi dan senang untuk mendapat kan keuntungan


setelah berjaya untuk membuka blogger saya anda hanya perlu untuk mengklik sebelah kanan tab dan membuat pilihan untuk memviralkan by whatssap atau transaksi yang anda pasti boleh membantu anda dengan lebih cepat




Lakukan sebanyak yang mungkin dan saya akan terangkan manfaat hadiah yang akan anda perolehi sebab bukan senang orang nak bagi hadiah cam tu taw..

u duduk santai santai orang nak sale
dah dapat duit rm ???

dengan percentage 10 %

saya tak pamerkan sebarang harga disebabkan 
rules marykay yang sedia ada tapi sebagai panduan dalam marykay
ada sesetengah harga adalah mencapai sehingga RM 350 dan melebihi dari  harga tersebut pun ada 
 dan anda bayangkan kalau anda berjaya
untuk sale benda tu di dalam setiap penulisan  bisnes mary kay yang saya sediakan 
Banyak manfaat nya buat anda 

mudah ba kan?orang sabah bilang

kalau harga produk tersebut adalah RM 79.00

Anda akan saya berikan wang sebanyak 7.90 dengan percentage sebanyak 10%

dan jika anda berjaya menjual sebanyak 5 item tersebut saya akan memberikan 

7.90 x 5 item=39.50

kalau anda mendapat 10 item terjual dalam setiap produk 
anda akan mendapat

7.90 x 10 item =79.00

Berbaloi Bukan??

tempoh masa  bagi anda saya tidak meletak kan syarat langsung dan ini akan berterusan bagi anda sehingga anda mengetahui akan manfaat Mary kay dan mengenalinya dengan lebih mendalam

dengan viral tersebut anda akan mendapat sell dengan hanya masa sehari,sebulan bergantung kepada 
sikap anda 
saya percaya anda mampu....



Jika anda melakukan lebih daripada nilai tersebut saya juga akan memberikan nilai mengikut peratus yang saya sediakan jadi tunggu apa lagi??


Harga Lumayan income pun lumayan

saya memberikan peluang dan ruang pada anda dan anda hanya
perlu memviralkan apa apa item mary kay produk hasil penulisan saya di atas dan memberitahu orang yang berminat tersebut untuk terus menghubungi saya dengan berbekal kan nama anda dan meletak kan no phone anda sebagai Hostess yang telah saya lantik didalam Satu satu unit  Viral

Istilah Hostess didalam mary kay adalah satu rumah yang membantu beauty consultant untuk melebarkan jaringan nya

Saya ingin mengingat kan lagi sekali yang saya akan mencari bukti yang anda berminat dengan hadiah saya dengan hanya KLIK FOLLOWERS BLOGGER saya

norhamnahbtmohamad.blogspot.com

jika anda tidak mengikutinya

saya berpendapat anda gagal untuk mengikuti syarat saya kepilkan

jangan lepaskan peluang bersama-sama saya
meraihkan keuntungan MARY KAY

beauty Consultant
0146791861

No comments:

Post a Comment