Popular Posts

Friday, December 30, 2016

Aq Miliknya

πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—Aku jatuh Cinta Pada Sekeping Hati Bukan Durjanah Dunia

aku seperti seekor burung yang bebas
Jauh mengembara seolah-olah Dunia aq punya
kalau Setakat harta,pangkat jadi nukilan Tak perlu mencatat sebuah Memori..

Kadang kala Aku terpana
Jatuh Pada segalanya
atas belas Kasih dan syg aq terhenti seketika
menanti Waktunya Tersendiri

Aku juga bukan seorang srikandi
berdirinya pada Takhta lelaki
Aku juga Bukan seorang Puteri bila tiba masanya
Ditinggalkan Jua..


Sebuah Cinta tidak ada pemilik
Mungkin Juga tiada empunya
atau sesiapa tapi hanya satu NUKILAN seni
yang salah nYa tiada siapa yang Tahu

Akhirnya ,aku masi seorang Seni
yang bila tiba masaNya hanya mampu menconteng
bukan sahaja Menconteng bahkan merobek kan sekeping
hati Dan Perasaan

Aku seOrang Srikandi BIla tiba masanya
 Membuat aku terkilan
akan terpesona dengan kesabaran nya
Hanya mampu Bertahan di Saat Durjanah Marah Benci
Meratapi

Sampai Satu saat  Ketika Hati itu
jadi sebuah Impian yang Kekal
ianya hanya pada illahi
Dan aq dinikahi Dengan Lafaz Allah

Pada Ketika Itu,SeKeping Hati telah
melara jauh pergi tinggal kan segalanya
Dan segalaNya telah nyata aq Milik Nya....

By hand:Nam

No comments:

Post a Comment