Popular Posts

Friday, April 21, 2017

Quality most importantly than Quantity

ramai sangka Quantity adalah yang terbaik dari quality

bagi aq dua dua pun penting
 sebabnya Aq nak sentuh pasal Marykay kosmetik dan Produk

Anda mesti pernah terfikirkan sesuatu

Beli barang murah dan Quantity banyak
Beli barang yang berquality ni sikit jer nak dapat

hehehe

tak lah sebenarnya anda tengah memperjuangkan bajet anda

apalah susah sangat sebagai wanita
anda menyediakan sendiri bajet keperluan shawl baju dan hanya perlu memikirkan sesuatu yang dianggap penting handbag dan kasut

dan beralih kepada bajet makeup dan kosmetik disitu anda tidak perlulah membuang masa tenaga dan memperjuangkan hak anda untuk kos produk atau kosmetik yang anda ragui.

Saya tidak memperjuangkan mana-mana penulisan berdasarkan mana-mana kosmetik yang  sedia ada gunalah mana yang anda selesa

tetapi sebagai juru runding kecantikan buat anda
dan penulis blogger yang mungkin juga blogger saya penulisan tak menarik mana pun

tetapi saya bangga bila dapat berkongsi sesuatu yang menarik buat anda diluar sana

nak perjuangkan kulit anda untuk kegunaan sementara atau selamanya

Saya juga adalah seorang pelajar yang bukannya tergolong dalam golongan yang cerdik pandai dan sering kali gagal tetapi saya adalah seorang pelajar yang lantang berkata kata bila sesuatu yang saya nampak tak ada kesahihannya pada fakta atau pun sebagainya

redha Allah terletak pada redha kedua orang tuamu
jadi apa yang saya  ingin kongsi sebagai juru runding kecantikan yang senyap hanya untuk seketika saya ingin kan anda jagalah kulit anda baik untuk suami atau insan yang disayangi

Kalau kita sebagai wanita berpurdah sekalipun penampilan pada wajah buat suami adalah sangat penting

untuk apa kelihatan cantik kalau nak kejar duniawi semata-mata

NIatkan yang betul

apalah salah nya berdikari sendiri diusia anda sudah cukup dewasa tahu  peranan dan erti kedewasaan bukan senang nak senang tapi amat senang nak jatuh saat anda lemah

fikirkanlah

coretan buat wanita diluar sana

kalau impikan syurga kenapa nak kejar Neraka

Beauty consultant buat anda

terima kasih

No comments:

Post a Comment