Popular Posts

Sunday, March 04, 2018

Plastik Yang di anggap Sampah

Hari ini saya berminat untuk berkongsi apa yang saya lakukan dalam kehidupan seharian saya

Pertama sekali semasa berkongsi saya mahu anda tahu setiap penjimatan yang dilakukan mampu membuat anda lebih tahu yang duit di jimatkan itu mampu membeli benda lain yang lebih penting

Saya berkongsi sebab saya sangat mencintai anda walhal saya tidak pernah melihat anda atau mengenali anda dengan lebih dekat

Btw saya kepilkan satu gambar hasil plastik sampah menjadi satu bungkusan buku yang sangat berguna untuk anda dan anak-anak





Anda tahu x?kat mana saya dapat bungkusan ini

Dari majalah atau bungkusan kertas A4 yang biasa disediakan di dalam bungkusan Produk mereka.


Selamat Mencuba

Penulis:Insan Kerdil





No comments:

Post a Comment